Velkomen til min fotoblogg :)

For meg er det ikkje det "perfekte" bildet som betyr mest. Det viktigaste er gleda og avkoblinga eg sjølv opplever når eg driv med foto. Her vil eg dele litt av gleda mi med deg :) Legg gjerne att ein komentar til meg. Eg er mottakeleg for både ris og ros :)

lørdag 28. januar 2012

Isdans

Let meg fascinere av all den fantastiske isen vi har rundt om alle plasser no. Her er det berre å studere, so vil ein sjå både dyr og andre ting i is-skulpturane. Her er det auget som ser, og fantasien har ingen grenser.......





























2 kommentarer:

  1. Kjempe flotte bilder Laila!! ja her er det berre å begynne og studere bilda så kan man finne mykje artig ;) flotters :-)

    SvarSlett
  2. Hei Laila!
    Kjempeflotte isbilder! Vi har visst hatt same ideen i helga.
    Mvh Svein

    SvarSlett